Witryny konkurencyjne
niedziela, 6 września 2009
Witryny konkurencyjne w pozycjonowaniu
- najważniejszym czynnikiem w ocenie trudności pozycjonowania jest konkurencja, czyli po prostu jak wiele stron możemy znaleźć w internecie na dany temat - po wpisaniu interesującej nas frazy w oknie wyszukiwania oraz ile z nich się już pozycjonuje.
Jeżeli pozycjonujemy na słowa, na które nie ma zbyt dużej konkurencji nasza strona pojawi się wysoko nawet bez specjalnych nakładów promocyjnych. Zupełnie inaczej wygląda to jednak w przypadku fraz trudnych jak np. bank, kredyt, komputery, hotele, samochody etc
4 komentarze:
Zauważyłem, że na rynku jest kilka konkurencyjnych automatów do pozycjonowania. Po przetestowaniu wszystkich, stwierdzam, że tylko SeoAdder jest godny uwagi. Polecam!
Przyznaję również pracowałem z kilkoma programami , ale najbardziej przypadł mi do gustu Adder , tzn. dał najlepsze efekty i pracuje z nim do dzisiaj:)
Słuchajcie, ja zastanawiam się nad tym aby zacząć pozycjonować sklep internetowy, to na pewno warto będzie zajrzeć do tego artykułu http://www.minergo.pl/kampania-sem-kluczem-do-wiekszej-sprzedazy/, z którego na pewno dowiecie się jak to robić i jakie aspekty kampanii SEM są ważne dla sprzedaży
Jak najbardziej analiza konkurencji jest jedną z tych kwestii na którą należy zwracać uwagę. Jestem przekonana, że także strona techniczna SEO jest niezwykle ważna. Nawet jak czytałam na stronie https://admonkey.pl/co-to-jest-techniczne-seo/ to tam te kwestie zostały bardzo fajnie opisane.
Prześlij komentarz